Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Johanna - 1 februari 2009 23:44

Kollade på The Air I Breathe och jag tyckte den var as bra!!! men jag gillar alla skådisarna som var med i filmen:P..
Ska snart titta på Superbowl meed pappsen kommer nog inte orka titta på hela för det slutar klockan 4 inatt.
Ska ju skolan imorgon så:/ orkar inte gåå.
Har  Nationella Prov i svenska den här veckan..
Men det känns helt okej, känner på mig att det kommer gå bra.

Har precis laddat ner One Missed Call (Den amerikanska versionen) undra om den är läskig som alla säger att den är?......
Aja ska titta på den efter skolan imorgon, får se om nån polare hänger med hem.......

Juuuste morsan ringde nyss och sa att på tisdag ska hon hämta
bio biljetter till moi, det är förhandsvisning till bio filmen Bedtime Stories har velat se den så  ska bli roligt att gå på förhandsvisning.....igen.
Har gått på ganska många:P hihihi.
Jag får 4 biljetter så undra vilka polare som hänger med......
Hmmmmm??????....

Bilden är på min bebis Bamse<3.'



Kisses<3


Av Johanna - 1 februari 2009 19:49

Har precis duschat och tvättat bort ansiktsmasken.
Ska snart kolla på The Air I Breathe, skulle se den förut idag men åkte med pappsen och handlade lite.
Ska också plugga lite till och göra svenska läxan tills imorgon.
Klockan 00.00 börjar Superbowl!! ska titta på det tror jag med pappsen, han har ju spelat Amerikansk Fotboll innan jag ens föddes, så jag älskar att titta på det hahaha....Sport freak? lite kanske:P....Tror det beror på våldet mohahaha...Im eviil(A)

Men ska torka håret och sånt.


Kisses<3

Av Johanna - 1 februari 2009 13:25

Vaknade vid 11.00, gick ut med hunden och sen läste jag lite till omprovet jag på måndag eftersom jag var borta på torsdagen när det var.
Sen gick jag till Pizzerian och köpte kebabtallrik till mig och pizza till pappsen, så nu sitter jag vid datorn och käkar.
Ska se på The Air I Breathe på datan nu också:D....

Av Johanna - 1 februari 2009 00:39

Har precis laddat ner lite gammla låtar från tex Backstreet Boys och sånt,
det var läänge sen man hörde dom;)...
Ska gå och borsta tänderna och håret sen lägga mig i soffan i mitt rum och kolla på Saturday Night Live(L) Lööööw It!!!.
Sen efter det ska jag nog sova...ZzZzZzZzZzZ.

GOD NATT ALLIHOPA!!!


Kisses<3

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards