Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Johanna - 4 februari 2009 21:39

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite och lite senare kolla tv.
Sen sova.
Måste vara utvilad till Nationella Provet imorgon!:/:O.

Ha det bra!

Kisses<3

Av Johanna - 4 februari 2009 19:27

Av Johanna - 4 februari 2009 18:58

Tänk att Robert Pattinson ska vara med i nya Pirates Of The Caribbean:D:D,  so f*cking coolt juuu!!.
Värsta eye candy filmen. Undra hur Rob kommer se ut som pirat, hahah säkert as sex!!!!!!!!!!!!!!!g;).
Zac Efron ska tydligen också vara med ( men bryr mig inte så mycket om han:P).
Läste också i en skvaller tidning att Dakota Fanning har fått rollen som Jane i New Moon.
Om Vanessa Hudgens får rollen som Leah Clearwater så kommer HON  förstöra lite av filmen.
Tänker bara på HSM när jag ser henne, hon ser så barnslig ut och hon passar i filmer för lite yngre. Inte för äldre!.
Har hört att det bara är ett rykte att hon har gått på en Audition, så hoppas verkligen att hon inte har gjort det!.......

Av Johanna - 4 februari 2009 17:24

Sitter nu vid datan hemma hos en komp!s, snart ska vi till affären och köpa något tills imorgon då vi har uppsatsen i Nationella prov vi ska skriva i nästan 3 timmar!!:O.
Ska hem om ett tag iaf eller om jag sover här, you never know(L).
Förut idag åkte jag till vetrinären med Bamse för han hade 2 typ bulor på båda benen och det var fullt med vätska i dom, Usch!.
Vetrinären sa att det är vanligt bland unga hundar att få det så han tömde bulorna och så. Tur att det inte var något allvarligt.
Men shiit va dyrt det är med vetrinär det kostade över 2000 kr bara för det där:O tur att Bamse är försäkrad annars hade det var ännu dyrare.
Sen beställde vi tid för kastrering som blir 20 Mars.
Men ska gå nu och vara lite social.
Skriver om   jag kommer hem ikväll, annars hörs vi imorgon!.

Kisses<3

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards