Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Johanna - 3 februari 2009 20:13

Vaknade halv 6 idag!!!!:O, helt otroligt.
Klädde på mig gick ut med hunden käkade frukost och kollade påb Vakna med The Voice tills kvart i 8 då gick jag till skolan.
På morgonen så hade vi Nationella provet i svenska och det gick helt okej.
Fick sluta en timme tidigare idag så det var nice, när jag kom hem så städade jag upp lite kläder i rummet, lyssnade på musik och pluggade lite.
Snart ska jag äta det blev en sen middag idag för pappsen kom precis hem.

Det blir kött gryta as gott!.

Nu är det klart att på söndag blir det bio med tjejerna, mammsen fick tag i 4 biljetter till mig. Filmen börjar 12.00 så mammsen kör oss till staan sen efter filmen så äter vi istan går runt och kollar osv.
Sen tar vi tåget hem.
Juuste på fredag så kanske jag ska sova hos Näääth(L) och på lördag sover hon hos mig:D..

Hahaha...

Kisses<3

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards