Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Johanna - 18 januari 2009 19:43

Ska sätta mig i soffan nu och mysa med godis, läsk  och fortsätta läsa
Ljudet Av Ditt Hjärta ligger på kapitel 12 snart!!!!:D....
Kommer nog läsa resten av kvällen och kanske natten.
Det sååååå himla spännande...

Imorgon äre skola igen skit jobbigt orkaaar  inte meeer!!!!.
Och imorgon ska jag gå till SYV så hon kan hjälpa mig med Gymnasiet valet för man behöver skriva ut och skit så då kan jag skriva ut hos henne:D...

Ska fixa myspys nu...

Ciaooooooo<3

Av Johanna - 18 januari 2009 13:33

Vaknade klockan 10.00 idag helt otroligt:P, brukar alltid vakna vid 11-12 hahaha. Igår så började jag läsa Ljudet Av Ditt Hjärta, kunde inte vänta.
Men jag lääste bara 2 sidor, men det börja skit braaa...
När jag vaknade så började jag läsa mera och nu ligger jag på kapitel 4,
men ska göra lite läxor oxh äta något sen ska jag fortsätta lääsa..
Så idag blir det nog att ta det lungt, ska typ bara läsa och mysa med lite chips och grejer ikväll XD(Jag vet snackar mkt om att läsa men böckerna äger kan inte lägga ifrån dom!!!! Och brukar aldrig läsa så mkt som jag gör nu.):D...
Men ska börja med skit läxan så jag kan få läsa nån gång..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards