Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Johanna - 26 januari 2009 19:45

Kollar just nu på Sex & the city på tv3, käkade för en stund sen åt kebab med pommes, vi beställde från Pizzan.
Ingen hemma pallade laga nåt:P så det blev lite gotti gotti idag.....Så nu är jag mätt och glad igen. Har värsta hostan men ska ändå till skolan imorgon för vill verkligen vara med Nääääth<3.
Håller också på med att fixa lite film in i iPoden och låtar i mobilen så det är klart när jag åker till Örnsköldsvik på torsdag morgon. Måste packa en liten väska med lite grejer även om jag är bara borta från torsdag till fredag, men en tjej måste ha många saker;). Undra vad jag ska ta med?.
Ska börja med lite läxor snart och få det ur vägen iaf den här veckan...
 

Kisses<3

Av Johanna - 26 januari 2009 16:21

Har precis kollat klart på en film.Mår mkt mkt bättre nu, så det blir nog skolan imorgon för mig.
Lika bra det för då kan jag vara med Nääääth:D:D:D.
Så det blir roligt iaf efter skolan:P.

Ska käka middag snart hoppas jag iaf, är dööö hungriig.
Ska nog sätta på en ny film, kollar ganska mkt på film och läser nu förtiden och pluggar såklart.
Men pallar inte att göra så mkt nu, det är liksom sista terminen i 9an och då blir det mkt mer plugg, läxor och sånt skit. Är liksom helt slut när skol veckorna är slut och när helgen börjar...

Så på helger och sånt vill jag helst vara hemma med kompisar och familjen.


Kisses<3

Av Johanna - 26 januari 2009 08:59

Vaknade klockan halv 8, mådde skit så jag stannade hemma idag.

Men kan inte somna om så nu sitter jag vid datorn ska nog bara mysa med någon film, ska göra te det kanske hjälper min hosta  och ska gör lite mackor.
Jag som skulle vara med Näääth idag!:O, hoppas jag mår bättre imorgon för vill verkligen vara med henne, har inte träffat henne på typ 1 vecka (vi träffas typ varenda dag)....men men.
5 dagar kvar tills jag fyller 17 år! hehe......

Kisses<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards