Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Johanna - 24 januari 2009 23:23

Håller fortfarande på och laddar ner filmer,
kollar på en film som går på tv2 just nu.
Ska nog lägga mig i sängen snart och läsa tror jag:P...

Juuste på fredag fyller jag år:P haha, hade glömt bort dt.
I år önskar jag inte så mkt har typ allt jag vill ha, men
vill ha nytt data bord och data stol så ska nog önska det......

Min gammel farmors begraving är ju på min födelsedag:S, men men vad ska man göra.....
Så på torsdag och fredag är jag ledig från skolan, för tidigt på torsdag morgon åker vi upp till Örnsköldsvik där vi ska bo på Hotell tills fredagen då begravningen är, efter det så ska vi åka tillbaka till sthlm igen....
Fick mina begravnings kläder förra veckan som jag beställt..
Det blev svarta leggings och en svart tunnika........

Av Johanna - 24 januari 2009 17:28

Sitter nu och kollar på Chuck på kanal6 och fixar lite filmer på datorn XD. Så
fort filmerna är klara så ska jag kolla på dom, så det blir movie night ikväll igen..
Har precis käkat Chinese food skiit gott;).
Ska hoppa in i duschen snart och sen börja läsa lite tills filmerna är klara

Kissess <3

Av Johanna - 24 januari 2009 14:15

Nyss så gick Samira hem, hon sov hos mig igår tills idag..
Vi kollade på skräck filmer, först Hells Gate, The Grudge, Freddy Vs Jason, The Ring och sen så såg vi på Fredag den 13:D hahahaha så vi satt och hoppa till och skrek:O:P.....
Så vi somnade nån gång inatt hehe....

Nu ska jag plugga lite, sen kolla tv/data
och lite senare ikväll ska jag nog fortsätta läsa När Jag Hör Din Röst(L)...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards