Alla inlägg den 21 januari 2009

XD

Av Johanna - 21 januari 2009 19:59

Nu har jag precis ätit middag, det blev Pasta med skinks och ost sås:D as gott.
Ska kolla på Top Model nu på tv3, sen ska jag börja läsa om När Jag Hör Din Röst (kan inte läsa om Om Jag Kunde Drömma eftersom jag lånat ut den till Näääth:Dså får läsa om den när jag får tillbaka den).
Såklart så ska jag plugga också :P hehe NOT.......

Imorrn börjar jag 13.00:D, eftersom det e öppethus imorrn.
Vi slutar 15 o ska tillbax till skolan vid 6 som ja sagt förr:P.
Nice att vi får ledigt på fredagen XD
 
XD

Av Johanna - 21 januari 2009 16:46

Juuuuste glöömde berätta en sak som hände när jag var på bio i helgen, Jag, Natta, Samira & Sarah var inne på stora Åhlens (ni vet närmast mot tågen) och när vi gick ner till avdelningen med filmer,skivor och sånt fanns..
Gissa vem vi såg.......Johan Palm & Alice från Idol:P..
Jag är inte så förtjust i Idol med det var lite coolt.
Men shiiit Alice ser ut och vara längre på tv hahaha...
Sen fick andra tjejer syn på dom och då blev liksom JOHAN!!! JOHAN!!
haha typ allla tjejer stod och skrek,
Jag och polarna bara skratta åt dom haha<3

Av Johanna - 21 januari 2009 15:26

Kom hem för några minuter sen..
Läste ut Ljudet Av Ditt Hjärta igåååår!!!!...
Så vet inte vad jag ska läsa nu....
Ska nog börja om och läsa Om Jag Kunde Drömma..

Var på värsta PMS humöret idag, typ snäste lite åt allt och alla (Sorry babes menade det inte;).
Idag ska jag fortsätta med bild uppgiften vi håller på med, som man måste jobba med hemma också för att hinna klart, för uppgiften tar hela terminen. Jag har massor att plugga 4 läxor tills nästa veckan:O
Och 2 & 5 Februari har jag Nationella Prov *SUCK*....Drunknar av läxor.

Det känns ganska skrämmande att det här är sista treminen innan Gymnasiet:O, har lite panik.
Man ska liksom lära känna nya folk,lärare, hitta runt i skolan och omgivningen...
Men tycker att det ska ändå bli spännande, men det jag hatar mest är att lämna alla polare och inte gå tillsammans i skolan:/ men får träffa dom utanför skolan såklart;)...
Hoppas jag kommer in på det jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har ännu mer panik över att jag kanske inte kommer in.

Men ska kolla på tv och chatta lite..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards