Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Johanna - 30 januari 2009 21:02

Åkte igår morse, det tog 6 timmar att komma fram.
Men det gick bra.
När vi kom fram till Ö-vik så åkte vi först hem där gammel farmor bodde med sin man, men nu bor han bara där:/. Så hälsade vi på honom några timmar sen checkade vi in på Hotellet vi hade beställt förra veckan, as snyggt och mysigt Hotell. Me like;).
Sen kollade jag på tvn resten av kvällen på hotellet.

Sen idag så vaknade vi klockan 8 och gick ner för att käka frukost sen tillbaka till rummet och fixa sig till begravningen och sen åkte vi till kyrkan och så började begravning.
Efter det så följde alla med till graven medans 6 killar bar kistan, sen sänktes den ner i marken.
När det var klart och man lagt alla blommor vid graven så gick vi till minnes stunden för att fika.
Sen efter det var klart så åkte vi hem.
Vi åkte vid 14.00 och vi kom precis hem, sååå himla sköönt.
Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv.
Imorgon så ska jag fira min födelsedag med familj och vänner:D:D:D.
Så imorgon blir det presenter och tååååårta!!!!!!!!!......

Ha en trevlig kväll.

Kisses<3

Kisses

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du vilja vara i The Cullens family?.
 Edward
 Carlisle
 Emmett
 Jasper
 Rosalie
 Esme
 Alice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards